کتاب جالبی باید باشه!!!
نوشته شده توسط : aria

سلام آریا هستم.

امروز که دوستم داشت درباره این کتاب به اسم هنر رزم برام توضیح میداد یک مقداری جذب شدم که برم ادامه بدم ببینم چی نوشته این اقای سون جو توی دو هزار و سیصد سال پیش برای هم رزمای خودش. چون اولشو که همون جا خوندم نوشته بود که سون جو این کتاب و نوشته های داخل شو به هر سرباز و فرمانده و سردار پادشاهی توصیه کرده. خب برام جالبه دیگه...

اولش پشت کتاب رو که خوندم دیدم همون چیز هایی رو نوشته که دوستم داشت بهم میگفتش. همین چیزا که این کتاب رو کی نوشته و برای کیا هست و چه افرادی باید بخوننش. بعد همه اینا نوشته بودش که این کتاب در دوره زمانی حال حاضر به این شکل به درد ما نمیخوره. یعنی ما نمیتونیم از مفاهیم این کتاب به هدف نویسنده اون استفاد کنیم. خلاصه میشه گفتش که چون توی این زمان دیگه جنگ هایی به این شکل وجود نداره دیگه هم اینجور اطلاعات نظامی به درد ما نمیخورن. بعدش دنیای اقتصاد الان رو به میدون جنگ مدرن و امروزی تعریف کرد که کشور ها و نیرو های نظامی اون موقع به شرکت های اقتصادی و سربازان اون موقع هم به کارکنان این غول های اقتصادی تشبیه شده بودن.

نوشته بود که مفاهیم این کتاب درسته که در نبرد های امروزی کاربردی نداره، ولی توی میدون جنگ اقتصادی کاربرد های خودشو نشون میده. اینارو که خوندم یاد همون چیزی که دوستم گفت افتادم. گفته بودش که ما این مفاهیم رو به عنوان مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ داریم استفاده میکنیم. اینارو که دیدم دیه خیلی بیشتر از خود کتاب مشتاق شدم برم ببینم مارکتینگ چی هست اصلا؟





:: برچسب‌ها: کتاب , اقتصاد , غول اقتصادی , جنگ , دیجیتال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: